duminică, 24 martie 2013

TOP 9 Cele mai enervante cuvinte de despartire

Iata cele mai nepotrivite cuvinte spuse la despartire:
 
1. „Nu te-am iubit niciodata”, care merge mana in mana cu „As vrea sa nu te fi cunoscut niciodata” – aceste ganduri sunt doar rabufniri de moment. Dupa ce se linistesc apele, cel care le rosteste isi va da seama de cat de patetic a fost.
2. „Mai bine sa fim doar prieteni”, care suna si mai rau atunci cand adaugi si „Dar nu se schimba nimic” – nu exista prietenie adevarata dupa o relatie plina de pasiune.
3. „Sper sa mori singur”, sau variantele mai usoare: „O sa-ti para rau” si „Nu stii ce pierzi” – chit ca o sa regrete, lasa-l sa-si dea seama singur. Pe de alta parte, poate nu realizeaza pe moment cel care pune capat unei relatii, dar cu siguranta este constient de ce pierde.
4. „Nu exista nimic care sa te faca sa te razgandesti?” – sa implori in astfel de momente este nedemn.
5. „Nu e vorba de tine, ci de mine. Tu meriti ceva mai bun”.
6. „Trebuie sa ma mut? Eu unde o sa stau?” – da, normal ca unul trebuie sa se mute si asa este cel mai bine. Pe romaneste, las-o moarta!
7. „Am nevoie de spatiu. Nu stiu ce-mi doresc” – este o afirmatie mult prea vaga si lasa loc la interpretare. Te duce mai mult cu gandul la o separare temporara, nu la o despartire in toata regula. Cel care spune asta ofera, practic, sperante desarte. Un unele cazuri, chiar vrea sa ofera speranta din pur egoism, pentru a-si lasa o portita deschisa la cel parasit.
8. „Parintii mei oricum nu te-au placut niciodata” – si ce rost are sa mai spui asta acum??? Serios!
9. „Te iubesc de fapt. Doar ca nu mai sunt indragostit/a de tine” – singurul lucru pe care il obtii dupa o astfel de afirmatie este replica: „Si eu ce sa inteleg din asta?!”. Nu folosi cuvintele „dragoste” sau „iubire” in astfel de formulari atunci cand te desparti de cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu